Sääntöjen noudattaminen on paljon vaikeampaa kuin olin kuvitellut!
Eilen päästessäni taas pitkästä aikaa viihteelle oli säännöt tietenkin menossa mukana.
Menimme terassilta aussiebaariin ja siellä istuessamme sisällä bongasin aussienterassilla ulkona istuvan todella mukavannäköisen miehen. Luulin ettei hän ollut minua huomannut ja tietenkin selitin kaverille hänestä niin, että tuo mies varmasti huomasi, kun käskin kaverin katsoa häntä. No niin, ei näin, mistake! No he eivät tulleet sisällä baariin vaan lähtivät jatkamaan jonnekin muualle, tämä mies vilkuili minua hyvin paljon, mutta ei tullut juttusille ja kun kerran sääntöjä noudatan niin en siirtynyt terassille enkä lähtenyt hänen perässään juoksemaan seuraavaan paikkaan heidän lähtiessään minkä olisin ilmeisesti tehnyt jos en sääntöjä noudattaisi.
No, baarista lähdimme jatkoille kaverini kaverin luokse. Siellä oli sitten sattumoisin eräs mies, johon päätin soveltaa sääntöjä. Vaikeinta oli antaa miehen aloittaa jutustelut. Hemmetin vaikeaa, kun on tottunut puhumaan enemmän ja aloittamaan keskusteluja.
Lähdimme samaa matkaa asema-aukiolle mistä bussimme lähtivät, sanoimma heipat ja menimme omiin busseihimme. Seuraavana päivänä häneltä oli ystäväkutsu facebookissa.

Eilen siis lähinnä testailin sääntöjä, myös vähemmän kiinnostaviin.
Vaikeinta tässä sääntöjen noudattamisessa on, että minun pitäisi niiden mukaan unohtaa nykyinen "säätöni" kokonaan.auts.
Se on satavarmasti minulle isoin haaste. Sillä tällähetkellä hän on edelleen ainut mies, josta todella välitän ja paljon. Itseasiassa, jos olisin hänenkin kohdalla sääntöjä noudattanut alusta alkaen, en olisi tällaisessa tilanteessa. Fuck.